بسیج هم وارد معرکه شد

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

بسیج هم وارد معرکه شد

بسيج قصد دارد با استفاده از فرمول رهبري، به پيروزي قطعي در زمينه حل معضل مواد مخدر برسد چراكه رمز غلبه بر دشمن عليه مواد مخدر، دربه‌كارگيري نيروي مردمي است.

به گزارش «فارس»، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جلسه شوراي تأمين شهرستان ملاير كه با موضوع بررسي طرح مبارزه با مواد مخدر و اعتياد و اجراي شهر پاك برگزار شد، فروش مواد مخدر در ايران را با قيمت‌هاي بسيار پايين‌تر نسبت به خارج از كشور نشانه‌اي از دشمني استكبار دانست و گفت: دشمن با وجود سختي‌هاي فراوان و كشته‌ها قادر است كالاي خود را با قيمت ارزان‌تر در ايران بفروشد چراكه دستيابي به هدف خود را در اين روش يافته است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين سخن امام خامنه‌اي را مبني بر موفقيت مسئولان در حل مسائل مختلف كشور با به كارگيري نيروي مردمي يادآور شد و ادامه داد: بسيج قصد دارد با استفاده از اين فرمول رهبري، به پيروزي قطعي در اين زمينه برسد چراكه رمز غلبه بر دشمن عليه مواد مخدر در به كارگيري نيروي مردمي است. وي بايد‌هاي اين روش را اينگونه برشمرد؛ اول اينكه همه اقشار وارد شوند، دوم از همه ظرفيت‌ها استفاده شود، سوم به صورت همه‌جانبه كار شود و چهارم اينكه همه عوامل مرتبط را مخاطب قرار دهيم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج بر ايجاد عزم جمعي در مردم براي مبارزه با مواد مخدر تأكيد كرد و گفت: با رعايت بايسته‌هاي اين امر مي‌توانيم همه مردم را متحد كنيم و طبق سخن مقام معظم ولايت به پيروزي قطعي دست يابيم.

وي روحيه ايثار و شهادت در مردم و جوانان ملاير را يادآور شد و اظهار داشت: بايد از اين ظرفيت مردمي استفاده كرد و بعد از به صحنه آوردن مردم به سراغ تمام اقشار مرتبط با اين موضوع همانند ارشاد قاچاقچي‌ها رفت و در يك دوره كوتاه به صورت مردمي همه معتادين شهر را ترك داد. سردار نقدي بر نقش‌آفريني مردم براي نجات شهر خود از شر دشمن تأكيد نمود و تصريح كرد: بسيج در مبارزه با مواد مخدر متولي اصلي نيست و فقط متولي به صحنه آوردن مردم براي حل اين معضل اجتماعي است.




مطالب مرتبط
.